Onze website gebruikt cookies. Gelieve uw cookievoorkeuren hieronder in te stellen. Functionele cookies zijn nodig om te garanderen dat de website naar behoren werkt en kunnen niet geweigerd worden. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid en Privacy Policy.
Meer details
Minder details

Functionele cookies

Cookies die nodig zijn om te garanderen dat de website naar behoren werkt, bijvoorbeeld: informatie doorgeven naar de volgende pagina bij het kopen van een contract of het opslaan van uw voorkeuren zoals taal- en browserinstellingen.

Analytische cookies

Cookies die ons toelaten om inzichten te genereren in het gebruik van onze website. Op deze manier kunnen we zorgen voor een continue optimalisatie van de website. De verzamelde gegevens bevatten nooit persoonlijk identificeerbare informatie.

Advertentiecookies

Cookies die ons in staat stellen te weten hoeveel en welke specifieke advertenties u heeft gezien en/of waarop u geklikt heeft. We volgen ook of een advertentie ertoe heeft geleid dat u een product van Europ Assistance heeft gekocht. Op basis van uw acties op de website kunnen we relevante aanbiedingen tonen op websites van derden.

Even geduld... Partnerzone Jobs Blog FAQ

Wanneer kunt u het best een claim (terugbetalingsverzoek) indienen?

We doen er alles aan om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We begrijpen dat het indienen van een claim (een terugbetalingsverzoek) soms een gecompliceerde of stressvolle ervaring is voor onze klanten. Over het algemeen kunt u een schadeclaim het beste zo snel mogelijk na het incident indienen. Zo weet u zeker dat uw aanvraag snel wordt geanalyseerd en verwerkt. U kunt een verzoek tot terugbetaling indienen via de Klantenzone van de site https://europ-assistance.be of via onze app. Indien u echter niet zeker weet of uw claim mag ingediend worden, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice voor advies. Neem hier contact met ons op.