Onze website gebruikt cookies. Gelieve uw cookievoorkeuren hieronder in te stellen. Functionele cookies zijn nodig om te garanderen dat de website naar behoren werkt en kunnen niet geweigerd worden. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid en Privacy Policy.
Meer details
Minder details

Functionele cookies

Cookies die nodig zijn om te garanderen dat de website naar behoren werkt, bijvoorbeeld: informatie doorgeven naar de volgende pagina bij het kopen van een contract of het opslaan van uw voorkeuren zoals taal- en browserinstellingen.

Analytische cookies

Cookies die ons toelaten om inzichten te genereren in het gebruik van onze website. Op deze manier kunnen we zorgen voor een continue optimalisatie van de website. De verzamelde gegevens bevatten nooit persoonlijk identificeerbare informatie.

Advertentiecookies

Cookies die ons in staat stellen te weten hoeveel en welke specifieke advertenties u heeft gezien en/of waarop u geklikt heeft. We volgen ook of een advertentie ertoe heeft geleid dat u een product van Europ Assistance heeft gekocht. Op basis van uw acties op de website kunnen we relevante aanbiedingen tonen op websites van derden.

Even geduld... Partnerzone Jobs Blog FAQ

Wat moet ik doen als ik niet meer beschik over de aankoopbewijzen van mijn persoonlijke bezittingen?

Wij begrijpen dat niet iedereen alle aankoopbonnen en facturen bijhoudt. Een aankoopbewijs kan een factuur zijn, maar ook een kassaticket, een rekeninguittreksel of een kredietkaart-afrekening.

Vele winkels werken met een klantenkaart. In dat geval kunt u bij een winkel een print aanvragen van de aankoop, zelfs al gebeurde deze aankoop enkele jaren geleden.

U moet op alle mogelijke manieren die tot uw beschikking zijn en met alle documenten waarover u beschikt, het bestaan en de waarde van de goederen op het

moment van de schade bewijzen, evenals het belang en de omvang van de schade in geval van gehele of gedeeltelijke vernietiging.