Onze website gebruikt cookies. Gelieve uw cookievoorkeuren hieronder in te stellen. Functionele cookies zijn nodig om te garanderen dat de website naar behoren werkt en kunnen niet geweigerd worden. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid en Privacy Policy.
Meer details
Minder details

Functionele cookies

Cookies die nodig zijn om te garanderen dat de website naar behoren werkt, bijvoorbeeld: informatie doorgeven naar de volgende pagina bij het kopen van een contract of het opslaan van uw voorkeuren zoals taal- en browserinstellingen.

Analytische cookies

Cookies die ons toelaten om inzichten te genereren in het gebruik van onze website. Op deze manier kunnen we zorgen voor een continue optimalisatie van de website. De verzamelde gegevens bevatten nooit persoonlijk identificeerbare informatie.

Advertentiecookies

Cookies die ons in staat stellen te weten hoeveel en welke specifieke advertenties u heeft gezien en/of waarop u geklikt heeft. We volgen ook of een advertentie ertoe heeft geleid dat u een product van Europ Assistance heeft gekocht. Op basis van uw acties op de website kunnen we relevante aanbiedingen tonen op websites van derden.

Even geduld... Partnerzone Jobs Blog FAQ

Wat moet ik doen als mijn bagage gestolen, verloren of beschadigd is?

U moet ons de aankoopfacturen bezorgen van gestolen, verloren of beschadigde bagage en voorwerpen.

Diefstal

Bij diefstal moet u onmiddellijk klacht indienen bij de lokale overheden op de plaats van de diefstal (politie, vervoersmaatschappij, purser, …), een procesverbaal laten opmaken en de sporen van inbraak laten vaststellen. Die bewijsstukken moeten ons worden overgemaakt.

Verlies door een transporteur

Stuur ons de documenten die zijn afgegeven door de vervoerder (zee-, lucht-, trein- of wegvervoer) toen uw bagage of voorwerpen verloren zijn geraakt terwijl ze onder zijn juridisch toezicht stonden. Eis dat een verklaring en een attest van definitief verlies worden opgesteld en bewaar alle vervoersdocumenten. Stuur ons de nodige bewijsstukken door.

Beschadigde bagage

Voor de gedeeltelijke beschadiging van uw bagage en persoonlijke bezittingen, dient u ons de factuur te sturen van de herstelling of een attest van niet-reparatie.