Onze website gebruikt cookies. Gelieve uw cookievoorkeuren hieronder in te stellen. Functionele cookies zijn nodig om te garanderen dat de website naar behoren werkt en kunnen niet geweigerd worden. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid en Privacy Policy.
Meer details
Minder details

Functionele cookies

Cookies die nodig zijn om te garanderen dat de website naar behoren werkt, bijvoorbeeld: informatie doorgeven naar de volgende pagina bij het kopen van een contract of het opslaan van uw voorkeuren zoals taal- en browserinstellingen.

Analytische cookies

Cookies die ons toelaten om inzichten te genereren in het gebruik van onze website. Op deze manier kunnen we zorgen voor een continue optimalisatie van de website. De verzamelde gegevens bevatten nooit persoonlijk identificeerbare informatie.

Advertentiecookies

Cookies die ons in staat stellen te weten hoeveel en welke specifieke advertenties u heeft gezien en/of waarop u geklikt heeft. We volgen ook of een advertentie ertoe heeft geleid dat u een product van Europ Assistance heeft gekocht. Op basis van uw acties op de website kunnen we relevante aanbiedingen tonen op websites van derden.

Even geduld... Partnerzone Jobs Blog FAQ

Komt Europ Assistance tussen als ik mijn reis wil annuleren na risico op besmetting met Covid-19 of wanneer mijn medereiziger besmet is met Covid-19 en één van ons op de dag van vertrek in quarantaine moet blijven?

Nee, de verzekerde is niet gedekt indien de quarantaine is ingegeven door het simpele feit dat hij "in contact" is geweest met een positief geval (zolang zijn PCR-test negatief is).


Maar als de verzekerde na dit contact een medisch attest heeft  met vermelding van een positieve PCR-test, zal hij de gedekte gebeurtenis wel kunnen inroepen die de annulering van zijn reis voorziet wegens ziekte.