Hoe kan ik een aanvraag tot terugbetaling indienen?
U heeft een reisbijstand en/of annuleringsverzekering als particulier rechtstreeks onderschreven bij Europ Assistance Belgium of via één van onze makelaars (uw contractnummer telt 10 cijfers), en u wenst een aanvraag in te dienen voor de terugbetaling van uw medische kosten, depannagekosten of de kosten van uw geannuleerde reis? Dan kan u terecht in uw klantenzone om uw dossier in te dienen.
Als u een aanvraag indient voor de annulering van een reis omwille van een medische reden, vergeet dan niet om dit document te laten invullen door uw arts.
Als u een aanvraag wenst in te dienen op basis van een Business Contract van Europ Assistance, of van een contract van één van de partners van Europ Assistance Belgium, gelieve uw aanvraag rechtstreeks te mailen naar claims@europ-assistance.be
Als u een verzekering heeft onderschreven via één van onze partners, gelieve dan deze lijst te raadplegen.
Gelieve steeds uw bankrekeningnummer alsook e-mailadres te vermelden bij uw vraag tot terugbetaling.
Droomt u ervan op reis te gaan? Kies de verzekering die het best bij u past en vertrek met een gerust gemoed.