Onze website gebruikt cookies. Gelieve uw cookievoorkeuren hieronder in te stellen. Functionele cookies zijn nodig om te garanderen dat de website naar behoren werkt en kunnen niet geweigerd worden. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid en Privacy Policy.
Meer details
Minder details

Functionele cookies

Cookies die nodig zijn om te garanderen dat de website naar behoren werkt, bijvoorbeeld: informatie doorgeven naar de volgende pagina bij het kopen van een contract of het opslaan van uw voorkeuren zoals taal- en browserinstellingen.

Analytische cookies

Cookies die ons toelaten om inzichten te genereren in het gebruik van onze website. Op deze manier kunnen we zorgen voor een continue optimalisatie van de website. De verzamelde gegevens bevatten nooit persoonlijk identificeerbare informatie.

Advertentiecookies

Cookies die ons in staat stellen te weten hoeveel en welke specifieke advertenties u heeft gezien en/of waarop u geklikt heeft. We volgen ook of een advertentie ertoe heeft geleid dat u een product van Europ Assistance heeft gekocht. Op basis van uw acties op de website kunnen we relevante aanbiedingen tonen op websites van derden.

Even geduld... Partnerzone Jobs Blog FAQ

Wat betekent het dat mijn budget is verlopen?

Het Mobiliteitsbudget wordt toegewezen voor een specifieke periode. Na die periode moeten alle overblijvende uitgaven in de service worden geüpload. Eens dat is gebeurd of als er geen openstaande uitgaven zijn, zal het Mobiliteitsbudget door de leverancier worden samengevat en naar de klant gestuurd. Op het einde moeten alle openstaande uitgaven worden terugbetaald en als de klant iets aan Europ Assistance moet terugbetalen, zal hem worden gevraagd dit te doen via een factuur.