
Onze verzekeringen
Klik hieronder om de verzekering te vinden dat het beste bij u past


Pechbijstand

Woning- en familiebijstand
Wat onze klanten zeggen
Bestemmingen
Lees hier onze tips & tricks om veilig op reis te gaan met de wagen.
Onze meest gestelde vragen
Wat moet ik doen als ik door het Covid-19 virus besmet word in het buitenland?
Europ Assistance wordt door alle ambassades erkend voor visumaanvragen. Onze attesten zijn ontvankelijk als onderdeel van een visumaanvraag, ongeacht uw bestemming.
Wat als ik bij vertrek geweigerd wordt op mijn vlucht na een temperatuurcontrole op de luchthaven?
Een te hoge temperatuur kan wijzen op een ziekte. En ziekte is een gedekte gebeurtenis in onze annuleringsverzekering. In dat geval zullen we uw reis vergoeden als u een geldige annuleringsverzekering heeft onderschreven en ons de nodige documenten en medische attesten kan voorleggen.
Wat als ik niet kan reizen omwille van een positieve PCR test?
Een positieve test wijst op ziekte. En een ziekte is een gedekte gebeurtenis in onze annuleringsverzekering. In dat geval zullen we uw reis vergoeden als u een geldige annuleringsverzekering heeft onderschreven en ons de nodige documenten en medische attesten kan voorleggen. We zullen u ter plaatse kunnen helpen als u ook over een reisbijstand beschikt en u er medische zorgen nodig zou hebben.
Ik bevind me al in het buitenland. Kan ik me nog verzekeren?
- Nee, dat is niet helaas niet mogelijk.
We kunnen u alleen een reisbijstand aanbieden als u nog moet vertrekken uit België.
Dekt Europ Assistance ook buiten Europa?
Ja hoor!
We doen beroep op het meest ervaren wereldwijde bijstandsnetwerk dat er is.
Is er een termijn voor het indienen van een claim?
U kan een vraag tot terugbetaling indienen tot 3 jaar nadat het schadegeval zich heeft voorgedaan.
Droomt u ervan op reis te gaan? Kies de verzekering die het best bij u past en vertrek met een gerust gemoed.