Europ Assistance

THUISHULP


Voornaamste waarborgen


  • wij organiseren en komen tussen in de kosten van huishoudelijke en administratieve taken
  • onze Care Manager zorgt voor persoonlijke, ervaren en professionele hulp
  • wij zorgen voor heel wat gepersonaliseerde diensten (medicijnen, kapper, kinesist, medisch materiaal, enz.)

Totaal

{{calculated_price | fmtnumber}}


Totaal{{calculated_price | fmtnumber}}
Volgende 
 


Deze productfiche vat de voornaamste garanties samen en is niet contractueel. Voor de gedetailleerde prestaties, verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden.



Prestaties van deze verzekering in detail

Prestaties van deze verzekering in detail


Verzekeringsbeperkingen Comfortlife
  • Unieke dekking gedurende 30 dagen, 24u/24
  • Interventie in geval van een ongeval of ziekte die u hulpbehoevend maakt gedurende een minimale duur van 4 dagen of een hospitalisatie van minimaal 3 dagen
  • Bijdrage in de kosten van sommige prestaties beperkt tot de opening van twee dossiers per verzekerde periode met mogelijkheid om deze op aanvraag voor u te organiseren
Care Manager
  • Een professionele en ervaren Care Manager zal u begeleiden en zorgen voor de organisatie en coördinatie van de diensten die u nodig hebt.
  • Naar aanleiding van een hospitalisatie van minimaal 3 dagen of van een ongeval of een ziekte, waardoor u plots gedurende een minimale duur van 4 dagen hulpbehoevend bent, zal uw Care Manager persoonlijk met u contact opnemen en u indien nodig zelfs bij u thuis komen bezoeken.
  • Hij zal samen met u het schema opmaken van de diensten waarvan u gebruik wenst te maken en die hij zal organiseren.
  • Tot uw beschikking elke werkdag van 9u00 tot 17u00. Buiten deze uren zal onze bijstandsdienst Health uw dossier opvolgen. Deze dienst is bereikbaar 24u/24.
  • Onze bijdrage in de kosten van sommige prestaties is beperkt tot de opening van twee dossiers per verzekerde periode, maar we kunnen ze steeds op uw aanvraag organiseren.
Medische bijstandsverlening
  • In geval van medische afspraak, organisatie en tussenkomst in uw transportkosten heen-terug naar het hospitaal, het medisch centrum of een gespecialiseerde arts
  • Organisatie van de transfer van een hospitaal naar een ander
  • Transport van uw naasten om u te komen bezoeken indien u gehospitaliseerd bent en er alleen voor staat
  • Organisatie en tussenkomst in de diensten van een gezinshulp
  • Levering van boodschappen tweemaal per week
  • Levering van warme maaltijden aan huis in de week
  • Ondersteuning in de administratieve stappen en taken
Bijstand aan naasten
  • Zijn uw kinderen en kleinkinderen alleen bij u thuis ten gevolge van uw dringende hospitalisatie? Wij organiseren en vergoeden hun transport naar één van uw naasten
  • Uw huisdier blijft zonder bewaking achter naar aanleiding van uw hospitalisatie van meer dan 2 dagen? Wij organiseren en vergoeden de kosten van een kennel
  • Moet u of uw familie het hoofd bieden aan het overlijden van één van de begunstigden van het contract? Wij bieden u hulp en ondersteuning om de nodige administratieve stappen te vervullen
Diensten
  • Uw medicijnen afhalen in de apotheek
  • Een kinesist gedurende uw revalidatieperiode
  • Gepersonaliseerde diensten bij u thuis (bvb. kapper, pedicure, …)
  • Aanpassing van uw woning indien uw mobiliteit beperkt is
  • Ter beschikking stellen van aangepast medisch materiaal (speciaal bed, krukken, rolstoel, …)
  • Uitlaatdienst voor uw hond
  • Oplossing om visueel of auditief contact te leggen met uw naasten
  • Herstelling of vervanging van uw televisietoestel in geval van defect
{{prestation.title}}
 
Totaal:{{calculated_price | fmtnumber}}